Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy (wliczając w to dzień jej otrzymania) lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. 

W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Zwracany jest najniższy dostępny w danej aukcji koszt przesyłki, niezależnie od tego, którą opcję wybrał Kupujący. 

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: venidio@wp.pl w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki, wliczając w to dzień jej odebrania. 

Preferowany jest formularz odstąpienia od umowy, według wzoru podanego poniżej. Proszę również o załączenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy w wersji papierowej do przesyłki. 

Przesyłkę należy nadać na adres

 Venidio Sp. z o.o. 

ul.Witosa 25 lok.28

 15-660 Białystok

 Jest to jedyny prawidłowy adres, pod jakim przyjmowane są zwroty. 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

 [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], 

numery oferty w Allegro [numery] . 

Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . 

Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] 

Login Allegro: [login kupującego] 

Adres: [adres kupującego] 

Numer rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy: [numer rachunku bankowego] 

Kwota zwrotu: [kwota w zł] 

Data: [data odstąpienia od umowy] 

Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 

 

 

 

Reklamacje:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem venidio@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Odzież sprzedawana na aukcjach jest odzieżą outletową i pochodzi z obrotu wtórnego. W związku z tym na produkty nie jest udzielana gwarancja producenta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl